srijeda, 18. veljače 2015.

Dašak zimskog proljeća..


Prošli puta pisala sam vam o svoj prevrtljivosti veljače,post je bio snježan,pravi zimski,a sada, nekoliko dana kasnije,veljača je prevrtljiva  i miriše na rano proljeće..





Mislim da se u našem domu proljeće već na veliko osjeća i to vas dočeka bukvalno već sa samih ulaznih vrata, iz prostora koji čini jedan veliki ne grijani hodnik... čini se uspjela sam pretvoriti  ga u  mali cvjetni "vrt".Našlo se tu svega da se prostor proljetno oplemeni.Staro porculansko posuđe opet je poslužilo da ugosti mini narcise i šafrane,šareni jaglaci šarene se iz posude,a ono što najviše volim jest nešto tako jednostavno,nježno i zeleno a to je mahovina.Potpuno sam očarana njome,sakupljam je ali i dobijam na poklon,priznat ću to je nešto najoriginalnije što mi je netko poklonio, držim pune ruke žive šumske mahovine.




Na sloj zemlje položila sam nježnu mahovinu,na njoj je tek nekoliko sitnih keramičkih pričica,puževa kućica.., i evo dekoracija sa komadićem žive prirode, u domu,u veljači,u zimskom jutru zeleni je odsjaj.







I evo želju sam si ostvarila da si pružim dašak zimskog proljeća cvijećem kojim se okružujem,nadam se da sam to prenijela i svima vama kroz svoje slike.Tako je dobar osjećaj kada se ugleda prvi cvjetak u vrtu,prekrasni kukurjek sprema svoju cvatnju,a visibababama proviruju bijele kapice...i opet mi prolaze leptirići kroz trbuh dok mislim na sunce,opet sam zaljubljena u male radosti koje mi proljeće nosi..želim jednako i vama dragi moji.




Broj komentara: 25:

  1. Thanks for sharing some wonderful spring pictures...it makes me happy :-)!!

    Sending hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  2. A beautiful indoor garden you have created dear Nely. I love the cups and containers you have used for each planting. So pretty! What a happy post this is!
    hugs from here...

    OdgovoriIzbriši
  3. Onaj prvi aranžman s jaglacima je predivan, pun pogodak!

    OdgovoriIzbriši
  4. Proljeće je divno, al meni fali još malo onog bajkovitog snježnog ugođaja....
    Slike su ti posebno lijepe!

    OdgovoriIzbriši
  5. Preljepo Nely,volim cvijece ,volim proljece :) Divni aranzmani i prekrasne fotkice. Pozdrav ti leti :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ljubav Nely,
    pa lijepo se vratiti svoje slike!
    Čeznem čak i nakon proljeća i nadamo se da dolazi uskoro.
    Želim vam ugodan dan! Srdačan pozdrav
    Frida

    OdgovoriIzbriši
  7. Nežno, romantično, odmor za oči - kao i uvek, od tebe... I ja jedva čekam toplije dane i radujem se pupoljcima u svojoj bašti :)

    OdgovoriIzbriši
  8. I love your blog! Have a nice day!
    Isabella

    OdgovoriIzbriši
  9. Divno. Kod Vas se uistinu osjeti proljeće. Pratim Vaš blog već godinama i uživam u objavama ali se evo prvi put javljam komentarom. Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja sam upravo u izradi gnijezdašca i spremam ispuhana jaja... Baš imam spremnu i drvenu kutiju, ali nisam još ništa složila. Prlijepo je, inspirativno.

    OdgovoriIzbriši
  11. So lovely decorated - as always. The nest is beautiful!
    Happy spring
    Elisabeth

    OdgovoriIzbriši
  12. što lijepa i prirodna uređenje cvijeće !!! oni su prirodni talent !!! volim pozdrave Angie iz Njemačke

    OdgovoriIzbriši
  13. Spring is coming you way, Nely, and your yellow daffodils are so pretty. It is cold and foggy today, but the sun always tries to shine through here. I really like the white porcelain pieces, they are lovely. I hope spring comes around soon, Nely.

    love, ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  14. Tvoj post mi je praznik za oči i dušu :9

    OdgovoriIzbriši
  15. Meni je posebna ona fotka s maćuhicama

    OdgovoriIzbriši
  16. Divne sve izgleda, ali kod nas nema šanse da imamo i dašak proleća, mada tulipane možemo kupiti u prodavnici, ali sneg, jako niske temperature mi ne dozvoljavaju da izađem iz kuće...hvala na ovom dašku proleća, koji si mi došarala bar u mislima.

    OdgovoriIzbriši
  17. Nelyce jako je ljepo, na trenutak kao da je došlo proljeće i otjeralo ovaj kišni dan, ostajem još barem malo uživati ovdje kod tebe :)

    OdgovoriIzbriši
  18. WIE wunderbar es nach FRÜHLING bei DIR ausschaut,,,,,,
    es ist eine FREUDE,,,,,
    wünsche noch einen schönenn TAG
    liebe GRÜßE aus TIROL
    bis bald die BIRGIT

    OdgovoriIzbriši
  19. Kod tebe cveta li cveta! Kod nas malo zamiriše na proleće, pa bude hladno, ali tu je...

    OdgovoriIzbriši
  20. A beautiful post and a warm hug from me!
    Love,
    Titti

    OdgovoriIzbriši
  21. I can feel the spring in your pictures :-).
    Lovely hugs
    Molly

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...