ponedjeljak, 1. travnja 2013.

Male radosti..


Između dva pljuska kiše birala sam vrijeme za ubrati si koju napupalu granu voćke,onako da ipak podsjeti da je proljeće,da je Uskrs..ipak koliko god je vrijeme bilo loše,negdje na pola između jesensko-zimskog ugođaja, toliko je opet lijepo u domu gdje je zamirisao uskrsni doručak,zašarenio stol bojama i finim jelima,zamirisala je sirnica...i sve je bilo nekako smireno i toplo.


Sirnica.. to je nešto što ću sigurno posebno zapamtiti jer ju pravim prvi puta,u nas nije tako tradicionalna kao u Dalmaciji,ali je  posebno neodoljiv taj ukus slatkog kruha,kako je opisano u receptu "mirišljavo zlato uskršnjeg stola"
RECEPT
Sjedila sam i promatrala ptičice kako se skupljaju i traže zaklon od kiše,ne sjećam se dugo ovako hladnog vremena na Uskrs,jedva  da sam uspjela čupnuti koji  tek procvali cvjetak zumbula koji je kao i ostalo cvijeće izmučen pod teretom hladnoće, snijega i kiše  koji se smjenjuju..ne sjećam se ni sebe izbezumljene od briga koje su me pritisle u posljednje vrijeme, za zdravlje mojih najbližih..


Opet čekam da prođe kiša..
 u jednom kutku vrtu naiđem na grm ljubičica,plavile su se okupane hladnom kišom.Poberem ih nekoliko i smislim da će biti dio prirodne dekoracije za uskrsnu tortu,tako je i bilo.Torta je bila prava zvijezda stola,jednostavno prefina,kremasta,ukrašena ljubičicama,čokoladnim jajašcima i  sa par srcolikih perlica..

 Jednostavno proljetno..


recept za tortu možete pogledati OVDJE

Stol je bio jednostavno ukrašen,bez puno pretjerivanja,prirodni deko ono je što volim,ona grana sa početka priče,da ona je zamirisala cijeli dom,mogla sam u trenutku osjetiti miris pravog proljeća,onoga kakvog svi priželjkujemo,osjetiti male radosti.



Kako je Uskrs sam po sebi simbol nade i rađanja novog života,nadajmo se boljemu,zdravlju za nas i naše bližnje jedinoj zapravo pravoj životnoj vrijednosti..a male radosti one su neizmjerno bogatstvo.


51 komentar:

  1. Yummi...your cake looks so delicious! And the Easter egg is so cute.
    Happy Easter!
    Lucia

    OdgovoriIzbriši
  2. nely, krasne slike (kao uvijek :), torta ti izgleda vrhunski, a i turta (sirnica, svićenica)!
    nadam se da će se sve srediti, da ne budeš zabrinuta kao sad. pozdrav veliki

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti najljepše Ana i na dobrim željama,nadam se da će sve biti dobro:)

      Izbriši
  3. Nely,
    I hope you had a wonderful Easter, dear. This cake looks delicious. I want a piece! These are such lovely pictures today.

    Happy first day of April.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dear Shery thank you,yes I have wonderful Easter day,so simple and with so much harmony:)

      Izbriši
  4. Mila nely,
    koji predivan post i koja prekrasna, njezna i proljetna atmosfera je vladala u tvom domu i pored vremena, koje uopce ne prilici ovom dobu godine i Uskrsu... Zaista imas mnogo talenta za sve stvarcice koje zivot cine ljepsim.
    Nadam se skupa s tobom i molim za zdravlje svoje i tvoje porodice...

    Veliki, evo pomalo suncani, pozdrav ti saljem ljubice moja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Edinice moja na svakoj lijepoj riječi,misli i želji..puno znači!
      Velika pusa ti ide!

      Izbriši
  5. Ajme meni, ne mogu se odlučiti što mi je ljepše - torta, onaj dvobojni kruh (recept?), tvoje dekoracije ili fotka kiše. Još jednom si mi uspjela izmamiti osmjeh na lice!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Tamara,stvarno sam i sama zadovoljna svime kako je bilo..a dvobojna pletenica je po receptu za mamine zemičke sa dodatkom pasiranog špinata u polovinu tijesta..obična moja ideja:)

      Izbriši
  6. These birds in a birdhouse... So cute!:)
    Happy Easter, my friend!

    OdgovoriIzbriši
  7. I love the decorations in your house and the cake looks delicious....I would like to be your guest ;-).

    Big hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you dear Ingrid..ohh that will be a very nice!

      Izbriši
  8. As we can see on your pictures, you had a beautiful Easter time ! Great decoration, everything just a dream ! Thank you for all of your kind comments !!!Hug, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful and so delicious!♥

    Hugs, Marikki

    OdgovoriIzbriši
  10. Nely, usvoji me:) Mirisi iz tvog doma, stigli su do mene. Uskrsnja dekoracija iz prethodnog posta ti je predivna kao i sve sto tvoje rucice naprave:) Sretan ti Uskrs!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heheeh kako si me nasmijala Biljo,znaš da bih te rado usvojila:))
      Hvala ti puno draga,također sve najljepše,sretan Uskrs!

      Izbriši
  11. Nely all is very beautiful!!!The cake looks great and I envy the rain- for us it 's still winter-starts the snow and frost at night,Spring 's away...
    Have a nice day dear!!!!
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  12. Sve je tako plavo lila i sretno. Sretan Uskrs. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Loredana,trudim se da bojama unesem živosti..sretan Uskrs i tebi!

      Izbriši
  13. Male radosti koje čine život...i sa njima se borimo sa onim ne tako lijepim njegovim stranama...Prelijepo i sve ukusno i sa ukusom napravljeno kao i uvijek! Veliki pozdrav draga Nely!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U pravu si draga Jagoda..hvala ti naljepše,veliki pozdrav!

      Izbriši
  14. Prekrasno! Ne znam da li bih sada više poželjela rascvjetanu granu ili tortu!!!! Nestrpljivo čekam proljeće!

    OdgovoriIzbriši
  15. Lovely post!!! Happy Easter!!!
    Have a good week, dear! and my g+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Just Lilly i kod mene se nestrpljivo čekaju topliji dani:)

      Thank you dear Marcela:)

      Izbriši
  16. OI! Que post adorável ! Amei o bolo decorado com violetas Tudo muito lindo.Beijo

    OdgovoriIzbriši
  17. Hvala ti za dašak proleća koji si unela u ovo tmurno jutro. Gledam, gledam I nemogu da se nagledam ovih lepota. Samo ostaje da zatvorimo oči I da se u mislima teleportujemo u tvoj dom I da uživamo sa vama!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks dear Arlete:)

      Vesna drago mi je ako sam uspjela prenijeti dašak proljeća do tebe,drago mi je da si uživala:)

      Izbriši
  18. Sretan ti Uskrs draga Nely u malom zakašnjenju! Naravno, tebi i tvojoj obitelji!
    divne fotografijee i topla atmosfera tvoga doma!
    ugodan dan
    annie xx

    OdgovoriIzbriši
  19. Sretan ti Uskrs, i potpuno te razumijem za brigu oko zdravlja. Kod tebe je sve prekrasno, tortu sam odmah spremila u omiljene i svi skupa čekamo proljeće.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam Annie,Ingrid također i vama sve najljepše..nadam se što prije proljeću i vedrijim danima bez briga:)

      Izbriši
  20. Draga Nely, imas zaista poseban dar da u malim stvarima vidis i pronadjes lepotu, kao ta raspupela grancica ili pticice scucurene ispod kucice, kapljice letnje kise uhvacene objektivom, predivna uskrsnja trpeza... zelim vam svako dobro, tebi i tvojima, i da uskoro duga ponovo zablista posle svih olujnih obaka i briga, veliki pozdrav vam leti!:)))

    OdgovoriIzbriši
  21. Kakva divota! Sve je tako prekrasno, ali zao mi je sto si zabrinuta. Nadam se najboljem za tebe i porodicu. Bila sam na putovanju, pa nisam stigla komentarisati zadnjih dana. Sretan ti Uskrs sa zakasnjenjem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam mignonne,Goco, doći će bolji dani u svakom smislu,svima nam dođu katkada oblaci i moramo ih izdržati:)

      Izbriši
  22. torta je predivna!
    nadam se da će ti se sve muke uskoro rasplinuti i da će sve biti u redu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam Anja,Lolila na lijepim željama:)

      Izbriši
  23. ...prekrasan post, pomalo tužan, ali lijep...divna torta...divne misli... draga Nely želim da nam svima uskoro dođe najljepše proljeće sa puno toplog sunca i prekrasnog cvijeća... a Tebi i tvojim najmilijima želim puno zdravlja i pregršt sreće...i neka dolaskom sunca sve teške misli nestanu... pusa velika... :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Such beautiful pictures, here in Sweden we don`t have spring flowers yet. I hope they will come sone:)

    The very best I wisch for you and your family!

    Big hug from Helena

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. anngelpie i ja želim da nam svima stignu bolji dani,zdravlja i manje briga to je najbitnije..hvala ti najljepše:)

      Izbriši
    2. Thank you my dear Elsa, hope the spring will come sun..many hugs!

      Izbriši
  25. Po nekad se pitam da li je to, što zovemo MALE RADOSTI, zaista malo ili veliko? Ko mu je dao "ime"?

    Dekoracija je odlična, baš u tvom stilu, a ova fotka gde se vidi kako napolju pada kiša, me je, prosto, oduševila. Baš mi deluje nekako filmski.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da su te male radosti ipak velike,mi mali ljudi koji ih znamo prepoznati i uživati u njima,mi smo im i dali ime:)
      Drago mi je Iskrice da ti se sve svidjelo:)

      Izbriši
  26. Prelepe slike Nely! Prestaće ova kiša jednom, pa ćemo lepo da uživamo u prirodi ;)
    Torta je prelepa!

    OdgovoriIzbriši
  27. Vrhunske fotografije.Sve prepuno lepote i ukusa.Zaljubljena sam u tvoj fotoaparat.Svaka cast na "UHVACENOJ"kisi.Radujem se tvojim fotografijama.:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Suzy,Cale hvala vam uskoro će bolji dani to je sigurno..
      Cale drago mi je da su te fotografije tako oduševile..veliki vam pozdrav!

      Izbriši
  28. San snova Nelyc moja.. svaka rijec, svaki detalj.. cvjetak.. torta.. foto.. ma bravo!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...