ponedjeljak, 25. lipnja 2012.


43 komentara:

  1. Vau, opet sam oduševljena, bez riječi!! Da mi se u takvoj ljepoti izgubiti od tereta današnje svakodnevnice, od problema koji stalno kruže i tamo prikupiti energiju za dalje. Hvala na ovim slikama, zaista sam uživala gledajući ih! Sve je savršeno, a ja ne želim biti ljubomorna što ja tako nemam, jer to nije lijepo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da ti se tako dopalo,a vjerujem da je i njoj jer ovo je stvarno ugodno gnjezdašce od doma i mirna oaza za opuštanje:)

      Izbriši
  2. Joj, ovo je stvarno jedan predivan dom, s toliko lijepih detalja i topline...U biti najljepše su stvari koje čovjek sam osmisli i napravi, to nekako ima najveću vrijednost i najljepšu priču o njihovim vlasnicima. Najlakše je otići u trgovinu i sve pokupovati ili platiti nekome da ti uredi dom, ali to onda jednostavno nije to! Nije stvar u novcima, već u toplini doma, a toplina doma nema cijenu. Predivno! Ilina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U pravu si Ilina najljepše je ono što se stvori vlastitim radom,i kreativnošću i to ima najveću vrijednost..ovaj dom svakako priča divna priču o svojim vlasnicima:)

      Izbriši
  3. doista idilično mjesto! voljela bih vidjeti i unutrašnjost kuće. Vrt izgleda savršeno, kao iz kakvog časopisa. Uživam. Pozdrav tebi i prijateljici, draga Nely!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će prilike i za unutrašnjost doma,jednako je ugodan kao i ovaj vanjski dio..drago mi je da ti se svidjelo..lijep pozdrav i tebi od nas:)

      Izbriši
  4. Uistinu prekrasno i bajkovito mjesto. Posebno me je oduševila cvjetna košara.

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvarno sam ocarana. Otirac je genijalan detalj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam baš mi je drago da vam se sviđaju detalji košare i otirača:)

      Izbriši
  6. Uistinu prekrasan ambijent! Što bih sve dala da imam svoju kućicu, izlaz iz kuhinje u vlastiti vrt pun mailna, jagoda... i divinih detalja! Predivne fotke!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Majo,nadam se da ćeš jednoga dana ostvariti tu svoju želju:)

      Izbriši
  7. Hi - this seems to be a wonderful paradise!!! Thanks for the inspirations! Hugs, barbara

    OdgovoriIzbriši
  8. Da, najljepše je kad zamisao sam možeš provesti u dijelo. Jako mi se sve sviđa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U pravi si Vesna, i drago mi je da ti se svidjelo:)

      Izbriši
  9. Prekrasno mjesto,divne slike,preljepo je sve iskombinovano,jedva cekam da vidim i carobni unutrasnji dio kuce,terasa je divna :) Veliki pozdrav Nely i tebi i tvojoj kreativnoj prijateljici :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će i unutarnjeg dijela doma,puno je slika zaista treba u nekoliko postova sve podijeliti..lijep ti pozdrav Selmice:)

      Izbriši
  10. ovo je bez premca, prelijepo!

    OdgovoriIzbriši
  11. Dear Nely,
    ...what a wonderful place it is! A cozy place with many beautiful things. Love it.
    Warm regards,
    Lucia

    OdgovoriIzbriši
  12. Wow, zaista prekrasno, sve uređeno sa mnogo pažnje i istančanim ukusom za detalje! Oduševljena sam :-))

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako je ovo bila ugodna setnja kod tvoje drage prijateljice.. hvala.. i ona, kao i ti, punu paznju polaze svakom detalju i daje im svoj smisao i stih sa puno sklada i ljepote.. uzivajte i nadalje u vasem lijepom zajednickom druzenju.. srdacno vas pozdravljam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala najljepše draga Anna,istinski dijelimo smisao za lijepo,i velika udaljenost ne spriječava nas da dijelimo svoje ideje i zamisli..veliki pozdrav!

      Izbriši
  14. Ach, liebe Nely,
    Dein garten ist sooo wunderbar. Der alte bepflanzte Stuhl ist ein ganz lieblicher Blickfang. Mein großes Kompliment an Dich!
    Ich wünsch Dir eine sonnige Woche
    Liebe Rosaliegrüße ∙∙♥♥∙∙

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Danke Rosalie fur deine liebe Kompliment..
      LG !

      Izbriši
  15. Predivno je, Nely. Odlicna ideja da nam pokazes kako tvoja prijateljica pazljivo bira detalje i pravi predivne dekoracije, koje su jako mastovite poput tvojih :)
    Pravo uzivanje je bilo sve ovo razgledati. Hvala za inspiraciju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Goco hvala ti,baš me veseli podijeliti ovakve ideje sa svima:)

      Izbriši
  16. Hi my sweet Nely :)

    Your friend has a lovely house :) Beautiful details :) Love the way she has decorated her home :)

    We have had a great weekend at our friends cabin :) Now we have to unpack and get setteled back home again :)

    Have a sunny day, my friend :)
    Hugs and kisses Lisa:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hi my sweety..
      I am so happy that you have nice and sunny weekend,
      Have a nice day and bon voyage!

      Izbriši
  17. Jako lijepo Nely,odusevljena sam pricom i lijepim slikama....veliki pozdrav... :))))

    OdgovoriIzbriši
  18. Nely je ljepota je nevjerojatno, u potpunosti je uzeo moj dah !Prva fotografija veranda me pogodio u pravu, reći svoje prijatelje čestitke i divljenje ! Michaela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Micho hvala na lijepim riječima,drago mi je:)

      Izbriši
  19. Nely, hvala na jos jednom divnom postu, prije svega... Ja sam odusevljena verandom, vrtom i svim detaljima koje je tvoja prijateljica osmislila i uredila skupa sa svojim suprugom... Zaista imate mnogo toga zajednickog i slicnog...
    Meni se licno sve fantasticno dopada i mogla bih se odmah useliti kod jedne od vas dvije ;-)...a posebno mi se dopada izbor otiraca, upravo bih i ja takav izabrala...
    Hvala sto si ovo podijelila sa nama i nadahnula nas...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Orhy draga baš mi je drago da ti se svidjelo sve,sada možeš birati želiš li u Nizozemsku ili kod mene u Hrvatsku..hihi,,pusa!

      Izbriši
  20. What a wonderful garden! There you can enjoy every moment! Thank you for the beautiful pictures!

    hugs Sylvia

    OdgovoriIzbriši
  21. A wonderful garden;)
    Wishing you a lovely day!
    Hugs;)

    OdgovoriIzbriši
  22. Predivno dekorisano i sa stilom. Cvetna stolica me je posebno odusevila. Slike su fenomenalne, uzivala sam citajuci jos jedan predivan post:) Srdacan pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  23. Prekrasno Nely, hvala tebi i tvojoj prijateljici što ste ovo podijelile sa nama ! Sigurno je jako ugodno i lijepo boraviti u ovakvom prostoru, ideje su odlične, sve je tako kreativno, ukusno i na kraju odlično izvedeno !

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...