ponedjeljak, 3. listopada 2011.

Jesenska kesten rolada...

U ovim jesenskim danima prvo i najomiljenije što mi je to je kesten...volim ga neopisivo,i uvijek iznalazim nove recepte u kojima je on u glavnoj ulozi,  da bih uživala u njemu..ova varijanta kesten rolade mi je omiljena,jednostavne pripreme,divnog punog okusa,a što je najvažnije rolada koja je fina kompaktna da se jede iz ruke i tako spajam ugodno sa korisnim,dok sam u vrtu u jednoj ruci bockam lukovice a iz druge ruke grickam roladu...od sastojaka je potrebno:
- 60 g smeđeg šećera
- 4 žumanjka
- 60g brašna
- 80g propasiranog kestena
- 1 mala žličica praška za pecivo
- snijeg od 4 bjelanjka

Krema:
- 70g smeđeg šećera
-1 žumanjak
-1dl mlijeka
-1 malu žličicu gustina(škrobnog  brašna)
- 80g maslaca
-1 žlica ruma,170 g propasiranog kestena
Za biskvit pjenasto izraditi žumanjke sa šećerom ,dodati kesten,brašno pomiješano sa praškom za pecivo i na kraju lagano umiješati čvrst snijeg od bjelanjaka,.Na široki lim postavljen papirom za pečenje rasporediti smjesu,peći oko 15 min na 180C.Pečeni biskvit odmah zarolati u vlažnu kuhinjsku krpu i ohladiti ga.
Za kremu pomiješati žumanjak,sa  šećerom,gustinom i mlijekom i uz stalno miješanje skuhati gustu kremu,maknuti sa vatre i prohladiti,u kremu dodati kesten,rum i maslac i sve pjenasto mikserom izraditi.
Nadjenuti biskvit i preliti ga glazurom od 100 g čokolade za  kuhanje,3 velike žlice mlijeka,i 1 žlicom ulja,koju treba skuhati na pari.Po želji odgore ukrasiti sa malo otopljene bijele čokolade...dobar tek!
Nadalje ovi divni topli dani opet me inspiriraju na stvaranje novih vrtnih dekoracija..jedan kutak koji je bio neugledan opet je osvježen sa jednom cvjetnom dekoracijom koja se sastoji od maćuhica,trobojnog vrijeska i sa par detalja  od terakote...
Sasvim jednostavno a efektno,to bi bio najbolji naziv za ovo sve..svakako tu su i ne zaobilazni bršljani meni predivan dekor sam za sebe, a maćuhice nježne i ne nametljive čine da i naj neugledniji kalj ili djelić vrta sa njima postane poseban...

Broj komentara: 36:

  1. Koliko puta sam se u prodavnici uhvatila za pakovanje kesten pirea i ostavila ga jer nisam znala sta sa njime ciniti, a jela bih ga. Volim to, ali skoro nikada ne pripremam kesten, o bože, kakva greška. Nely, draga, nadam se da cu ove sezone ispraviti grešku i to upravo sa ovim tvojim receptom... Divan kolač, a baštica o, bogo moj:))) Veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Nale draga hvala ti,probaj ovu varijantu,a ja ću još naštancati kojih receptića sa kestenom,naprosto je grehota ne iskoristit ga jer je on meni zakon..hvala ti za lijepi komentar,velike puse ti lete:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Izgleda mljac... poput Nale ni ja dosad nisam probala praviti kolače s kestenom... A ovaj recept mi izgleda dovoljno jednostavno da se okušam... Krećem u akciju!

    OdgovoriIzbriši
  4. Još jedna koja nikada ne jede kolače sa kestenom:)))
    Nekako mi se čini da se u Dalmaciji općenito slabo koristi za prehranu i kolače...
    A rado bih probala ovaj tvoj specijalitet, još kada ga ti tako dobro fotografiraš, igleda predobro!
    I, naravno, opet pohvale za prekrasne vrtne dekoracije:))

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako ova đakonija deluje slasno :D, ai baš si ga tako dobro uslikala da izgleda kao pravo remek delo u koje bih rado gledala satima :))
    ... a tvoj vrt je kao i uvek čarobno mesto!

    OdgovoriIzbriši
  6. nisam nikada radila kesten roladu, ali kolače s kestenom općenito volim

    OdgovoriIzbriši
  7. Kad sam ti vidjela naslov posta, pomislila sam da radimo roladu po istom receptu, ali različiti su. Rolada je prekrasna, kao i novouređeni komadić vrta.

    OdgovoriIzbriši
  8. Wow, Nely! You have such a wonderful and delicious autumn over there!:) many hugs, Ira

    OdgovoriIzbriši
  9. Angie samo naprijed u akciju,zaista je jednostavna rolada tu se nema što pogriješiti....Eda ja mislim da je kesten nekako općenito podosta zapostavljen,možda mi se to samo čini,ali ja ga obožavam i u ovom periodu otvaram sezonu kestena...Lenka hvala ti puno,stvarno je slasna đakonijica koju preporučujem toplo i tebi Tamara znam da si ti maher za kolače...Obožavam kesten rolade one su mi uvijek najjednostavnije a nekako najukusnije,znam da ima podosta recepata za njih stoga nije čuditi da se pomisli da su iste...Tnx dear Ira,big Hugs too you!

    OdgovoriIzbriši
  10. Obožavam kestene u bilo kakvoj varijanti slatkoj ili slanoj.Ova tvoja mala roladica je savršena.

    OdgovoriIzbriši
  11. Finoo. Obožavam kestene, a tvoj kolač odlično izgleda.
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  12. I ja obožavam kestene, najviše pečene pa kuhane, a kolače s kestenima obožavam! Prefina roladica.

    OdgovoriIzbriši
  13. Mmmmmm :) ovo je, po sastavu očito jedna sočna kesten roladica koju uz glazuru od čokolade sigurno ne bih odbila.
    Servirana u ovakvom jesenjem ugođaju, ultimativno zadovoljstvo! :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala vam najljepše svima,zaista je fina ova rolada,za istinskog kestenoljupca pravi raj..veliki vam pozdrav svima:)

    OdgovoriIzbriši
  15. Inače obožavam kesten pire, ali slabo sam išta jela s kestenom, ali ovu kesten roladu itekako treba probati! Prekrasno izgleda kolač i baš bi ga bilo ukusno jesti u tako divno uređenom kutku vrta, u tom cvijeću..

    OdgovoriIzbriši
  16. This looks sooo delicious!!!!
    ♥ grettings
    Sandra

    OdgovoriIzbriši
  17. Hvala ti Rea puno,ja sam stvarno obožavatelj kestena,i ova rolada stvarno prija...tnx dear Sandra,kiss!

    OdgovoriIzbriši
  18. Super izgleda rolada kao i novi komadić vrta. Fotke su zaista predivno uvjerljive.

    OdgovoriIzbriši
  19. Rolada od kestena u jesenskom izdanju vrta i prekrasni zlaćani dani - teško da ima veće radosti u ovo doba godine!

    OdgovoriIzbriši
  20. Hvala vam Suzana,Ivana..slažem se potpuno užitak je potpun vrt i komadić rolade u ruke i divotica...veliki vam pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  21. hvala na receptu, ja osobno ne volim kolače s kestenom, ali ih moji obožavaju, tako da ću definitivno probati, a i za vikend je kestenijada u H. Kostajnici, pa će biti kestena,
    hvala na slikama cvijeća, jer u svom nemogu uživati, jer je jadno od suše:)

    OdgovoriIzbriši
  22. Just found you blog:)
    It is really beautiful!!!♥
    I`m now your new reader:)
    Greetings from Finland,
    Marge

    OdgovoriIzbriši
  23. Kesten rolada je vrhunska ! Zadnjih dana baš malo gledam recepte sa kestenima jer želim napraviti neku dobru slasticu. Mislim da sam je našla, definitivno ću je isprobati !
    Kao i uvijek krasne su mi i sličice iz tvoga vrta !

    OdgovoriIzbriši
  24. Rolada izgleda prekrasno i jako primamljivo!
    Obožavam kestene, kod nas su maruni... trebala bi ih probati ako već nisi, sa njima su kolači jako njamii:)
    A putovanje u tvoj divni vrt uvijek me iznova raduje.

    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  25. Ponavljam se u komentarima,ali ponovo prekrasno!!Hvala za kesten recept,obozavam ga:D

    OdgovoriIzbriši
  26. Kad god je sezona kestena ja sam ti ona zena sa korpom sto po parku tu blizu mene skuplja(pitom) kesten.Iz dana u dan..sve dok ga ima.Jedemo ga u desertima(mon blanc) kao dodatak divljaci,sa grila,kuvan iz ruke i svasta nesto.A sezona je jos podaleko ali zapisujem ovaj tvoj divan recept.I divim se tvojoj basti:))

    OdgovoriIzbriši
  27. Izgleda da je jako ukusan!! Obožavam kesten,nisam nikada radila kolač od kestena, ali mislim da bih ga mogla probati! I tvoj vrt u pozadini je predivan, vrijesak , mačuhice,... Veliki pozdrav!!

    OdgovoriIzbriši
  28. O moja Nely,sad bih ti zapjevala od sreće...da me barem možeš ćuti,osjećam se kao mala vila u bajkovitom vrtu!

    OdgovoriIzbriši
  29. Hvala vam puno svima ,drago mi je da nas ima podosta kestenoljubaca,nadam se da će kolač zadovoljiti ukuse tko ga bude probao,jednostavan je i zaista ukusan,Zondra obožavam marune,ali kod nas su malo teže nabavljivi,ali kada naletim na njih uvijek je pravi užitak ...Tajči pjevaj draga čujem te jaaaa.... Dear Marge Welcome ...kiss!

    OdgovoriIzbriši
  30. Hay,

    Your blog is wonderful.
    I love your pictures.
    And I will follow your blog.
    Maybe you wil look into my world.

    Groetjes..Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  31. Mmmm...looks delicious. Your photos look wonderful too :)

    OdgovoriIzbriši
  32. Txt dear Marijke and Tricia....many hugs!

    OdgovoriIzbriši
  33. Ja prosto obozavam kesten i sve sto ima veze sa njim..ova rolada mi je bas primamljiva! inace pored moje zgrade covek pece kesten tokom jeseni i ja svaki dan jedem dok se setam pored dunava!

    OdgovoriIzbriši
  34. A joj draga da ti je mene s tobom ,pa nauživale bi se u kestenu ful..mogu misliti koja je to uživancija imati kestenjara kraj zgrade...veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  35. Your photos are beautiful!

    Beertje Zonn

    OdgovoriIzbriši
  36. ...predivno mila moja,ostala sam bez texta....carolija vlada u svakom kutku tvoga vrta....a o roladici necu mnogo da pisem....kulinarstvo imas pod malim noktom...

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...