četvrtak, 24. ožujka 2011.

Ušećerene ljubičice...

Ove godine u jednom skrovitom kutku moga vrta,obradovao me procvali tepih predivnih mirišljavih ljubica.Pobravši par cvjetaka sinula mi je ideja za ušećerene ljubice,koje su i takve divan dekorativan detalj na slasticama....tako sam ja krenula za poslom,ubrane ljubice,zamakala sam u lagano umućeni bjelanjak sa žličicom vode,bjelanjak treba ostati tečniji,i nakon toga svaku ljubicu zamakala u grublje mljeveni šećer i još malo posipala kristal šećerom..ljubice sam poredala na kuhinjski papir i ostavila na toplom mjestu.Dobijenim rezultatima sam više nego zadovljna,ušećerene ljubice su,prekrasne,zadržanog mirisa i divne boje..Jedini preduvjet za ovako ušećereno cvijeće je, da ipak mora biti ne tretirano nikakvim kemikalijama,i ubrano u zaštićenijim dijelovima livadica ili vrtova.....

Broj komentara: 16:

  1. Ovo moram isprobati, izgleda perfektno, njamii!
    Super ideja Nely!
    Kiss i sunčani pozdrav iz Rijeke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala draga Zondra,moje sve preporuke jer su preukusne i jako dekorativne...ljubac ti leti od mene!

    OdgovoriIzbriši
  3. lipa moja nelyce,kod tebe sve izgleda tako lipo,,,veseli i sunčani pozdrav ti šaljem :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična ideja, a izgleda prekrasno!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo nikada nisam probala! Dala si mi savršenu ideju, ma točno znam gdje ću ubrati takve mirisne, ničim tretirane ljubičice...
    Stvarno izgleda prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo je prekrasno draga Nelyce :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj,sad si me podsjetila na to,mislim da se isto radi i s maćuhicama!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo je odlična ideja! I čaj je jako ukusan, probaj ako nisi! :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala vam najljepše,zaboravila sam napomenuti da ovako ušećereno cvijeće u hermetički zatvorenoj posudi može trajati i do 3 mjeseca.. točno je mogu se ušećeravati i maćuhice,dragoljubi,latice ruža..., baš ću danas probati čaj hvala veliko na ideji....veliki vam svima pozdrav i pusa leti iz sunčanog Osijeka!

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako volim ušečereno cvijeće, pogotovo kada ukrasim njima deserte. A ljubice..
    moje najdraže cvijeće..
    nemam više komentara za njih:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Drago mi je LadyA da si ljubiteljica šećernih cvjetkica,a ljubice nas sve očaravaju..pusa!

    OdgovoriIzbriši
  12. Nelly,sutra idem kupiti materijal na kockice,ako želite da vam pošaljem,javite mi se na mail artdrop2@gmail.com.Metar je cca 40 kn!

    OdgovoriIzbriši
  13. Ne nađoh nigdje tvoj mail ,pa te ovim putem pozivam na sajam antikviteta u Osijeku 2.4 u Tvrđi-Mican će biti ovaj put sam ali vrlo bi te rado upoznao!!!
    Od mene pussseeeeeee..::)

    OdgovoriIzbriši
  14. Preliiiiiiiiijepa njezna i mirisna prirodna cvijetna dekoracija na slasticama.. ovdje je jako popularna u chic trgovinama u tom obliku, steta da nemam gdje da naberem prave netretirane ljubicice.. tebi veliki bravo Nely !

    OdgovoriIzbriši
  15. Prelepo je sve ,divne slike ideje tvoj rad bas mi se jako dopada uzivam gledajuci tvoje slike.Puno toplih pozdrava!

    OdgovoriIzbriši
  16. Hvala vam punoooo svima,..,Tatjana zahvaljujem od srca)))...Mice torbice svakako ću doći i bit ćemo u kontaktu,hvala veliko na pozivu:)))Draga Anna rado bih vam poslala koji buketić ovih mirišljavica,,veliki pozzz:))...draga Vesna drago mi je neizmjerno da si tu,i hvala na divnim riječima pusaaa:)))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...